Dag 1

14 februari 2015 - Paramaribo, Suriname

Vanmorgen al vroeg aanwezig op Schiphol. Het inchecken en het kopen van een visum ging vlot. D aarna was het vrij lang wachten voordat we het vliegtuig in konden gaan. De vlucht verliep heel erg soepel en we hadden een mooie rustige landing.

Het uitchecken duurde heel erg lang, maar gelukkig hadden we alle koffers weer snel gevonden. Op het vliegveld stond Christabel ons op te wachten, Zij is de hele week onze chauffeur en is ook contactpersoon en coördinator van het project namens de oudervereniging.

Christabel reed ons vlot naar Parimaribo.  Zo vlot dat we halverwege aan de kant moesten en een boete kregen. Al met al duurde de reis een uurtje

Na een rondrit door Parimaribo en het inchecken in het hotel zijn we gaan eten. Een mooie stad Parimarin met veel houten gebouw. Alles was in het rood versierd vanwege Valentijn.

Tijdens het eten en de reis in de auto konden we al veel bespreken en voorbereiden. Door het tijdsverschil was het daarna ook wel een beetje op en zijn we naar onze ksmers gegaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Antonette:
    15 februari 2015
    Vandaag de eerste dag... de kop is er dus af... ben benieuwd!
  2. Maureen Campagne:
    17 februari 2015
    ik kijk uit naar de rest van de week. Vooral ook lekker genieten van het eten en natuurlijk de omgeving.

Groetjes Maureen en Cierra.